VARMISTA, ETTÄ JÄSENYYTESI SUPERISSA JATKUU HYVINVOINTIALUEIDEN ALOITETTUA TOIMINTANSA

VARMISTA, ETTÄ JÄSENYYTESI SUPERISSA JATKUU HYVINVOINTIALUEIDEN ALOITETTUA TOIMINTANSA

Hyvinvointialueiden toiminta on käynnistynyt 1.1.2023 alkaen. Tarkastathan palkkakuitistasi, että palkkasi on maksettu oikein ja SuPerin jäsenmaksu on mennyt automaattisesti palkasta 1.1.2023 lukien. Ota yhteys työnantajan palkanmaksuun, jos palkanmaksussa tai/ja jäsenmaksussa ilmenee ongelmia.

SuPerin edunvalvonnan hyvinvointialueiden palvelunumero päivystää poikkeuksellisesti perjantaina 13.1.2023 klo 9.00–15.00 numerossa 09 2727 9160. Superilaisten tulee olla palkanmaksun ongelmiin liittyvissä asioissa yhteydessä omaan hyvinvointialueen palkanmaksuun.

Sinun ei lähtökohtaisesti tarvitse tehdä mitään SuPerin jäsenyyden jatkumiseksi. Jos työnantaja tarvitsee tietojen siirtoon suostumuksen ja/tai uuden jäsenmaksujen perintävaltakirjan, toimi työnantajan ohjeen mukaisesti. SuPer ei tarvitse uusia valtakirjoja tai suostumuslomakkeita eli niitä ei tarvitse toimittaa liittoon.

Valtakirja löytyy SuPerin verkkosivuilta 

Tärkeää on, että omat tietosi ovat ajan tasalla SuPerin jäsenrekisterissä. Tarkastathan sähköisessä jäsenpalvelu Oma SuPerissa, että työnantajatietosi, työpaikkatietosi ja muut yhteystietosi (kuten sähköposti ja puhelinnumero) ovat oikein ja tarvittaessa päivitä ne. Näin varmistetaan, että jäsenenä saat jatkossa liikkeen luovutukseen ja hyvinvointialueeseen liittyvät tärkeät viestit ja edunvalvonnan.

Saat lisätietoa hyvinvointialueuudistuksesta/sote-uudistuksesta SuPerin verkkosivuilta