Sääntömääräinen kevätkokous

SuPer OYS:n ao 209 sääntömääräinen kevätkokous.
Aika: 19.4.2023 klo 17:30
Paikka: Ravintola Rauhala, Mannenkatu 4, 90130 Oulu

Kevätkokouksessa käsitellään kevätkokouksen sääntömääräiset asiat, kerrotaan alueellisia kuulumisia, ajankohtaista asiaa sekä tietysti syödään hyvää ruokaa ja keskustellaan kollegojen kanssa.

Kokoukseen voivat osallistua kaikki SuPer ao 209 jäsenet.

Ilmoittautumiset yhteisruokailuun 10.4.2023 klo 18 mennessä, jolloin 10€ omavastuu maksettava ammattiosaston tilille ilmoittautumisen yhteydessä (ruokatilaus tehdään vain ennakkoon maksaneille).
Ilmoittautuessasi ruokailuun muistathan kertoa samalla myös ruoka-aine rajoitteistasi.
Tarjolla Rauhalan Kevätbuffet.
Maksu tilille: SuPer ao 209, FI68 5741 3620 1341 29
Ilmoittautumiset osoitteeseen: super209@superliitto.fi

Mikäli sinulla on luottamusmiehille ajankohtaisiin asioihin liittyviä kysymyksiä jotka askarruttavat mieltäsi, niin niitä voit laittaa ammattiosaston sähköpostiin super209@superliitto.fi 10.4.2023 klo 18 mennessä jolloin voimme koettaa koostaa sopivan koosteen kysymysten pohjalta esitettäväksi kokoukseen osallistuville.

Kokoukseen tulee mallikappale hupparista (koko L) jollaisia ammattiosasto tilaa halukkaille (saatiin valittua hyvinkin laadukas tuote), joten mallikappaletta on mahdollisuus päästä koettamaan ja hypistelemään samalla reissulla. Hupparissa painatus vain etupuolella.
Hupparin hinnaksi jää ammattiosaston tuen jälkeen 30,30€ jäsenelle itselleen maksettavaksi.
Yhteistilauksen teemme huppareista huhtikuussa (kevätkokouksen jälkeen), jolloin hupparin omavastuuosuus tulee olla maksettuna ammattiosaston tilille ennen tilausta.

Tervetuloa kokoustamaan
Kevät terveisin
Ammattiosastosi hallitus

Tarkemmat tiedot buffetista ja hupparista ovat kokouskutsussa joka on lähetetty jokaiselle jäsenellemme, jäsenen itse liiton jäsenrekisteriin päivittämään sähköpostiosoitteeseen 24.3.2023. ja 6.4.2023