Liittokokous 15.–16.9.

Liittokokouksen uusi ajankohta on 15.–16.9.

Liittohallitus päätti kokouksessaan 22. huhtikuuta, että liittokokouksen uusi ajankohta on 15.–16.9.2020. Kokous pidetään Helsingin Messukeskuksessa.

Kokous oli tarkoitus pitää 10.–11. kesäkuuta, mutta pandemian aiheuttaman poikkeustilan vuoksi kokoukset on kielletty. Liittokokouksen järjestämistä sähköisesti selviteltiin myös yhtenä vaihtoehtona.

Liittokokouksessa superilaisten itselleen valitsemat edustajat valitsevat liiton puheenjohtajiston, päättävät toiminnan suuntaviivoista seuraaville vuosille ja keskustelevat ammattiosastojen tekemistä aloitteista. Liittokokous käyttää liiton korkeinta päätösvaltaa.

Seuraa verkkosivuja, SuPer-lehteä, SuPer-Ruutua ja some-kanavia, joista saat viimeisimmät tiedot.