Sääntömääräinen syyskokous 12.12.2023

SuPer OYS:n ao 209 sääntömääräinen syyskokous.
Aika: 12.12.2023 klo 17:30-19:30
Paikka: Lapland Hotels Oulu

Syyskokouksessa käsitellään syyskokouksen sääntömääräiset asiat, kerrotaan alueellisia kuulumisia, ajankohtaista asiaa.
Esityslista löytyy alempana PDF-tiedostona.
Kokouksen esityslistan lähetämme henkilökohtaisen kutsun mukana sähköpostitse jäsenemme itse jäsenrekisteriin ilmoittaman sähköpostiosoitteen mukaisesti sääntöjen määrittämän ajan puitteissa.

Kokoukseen voivat osallistua kaikki SuPer ao 209 jäsenet.

Illallinen mukana olleille jäsenille kokouksen jälkeen 19:30-22:00 (omavastuu 10€) Kitchen & Bar Oulassa (vaatii erillisen ilmoittautumisen).
Ilmoittautumiset yhteisruokailuun 24.11.2023 klo 18 mennessä, jolloin 10€ omavastuu maksettava ammattiosaston tilille ilmoittautumisen yhteydessä (ruokatilaus tehdään vain ennakkoon maksaneille).

Ilmoittautuessasi ruokailuun muistathan kertoa samalla myös ruoka-aine rajoitteistasi sekä haluatko alkoholillisen vai alkoholittoman juomavaihtoehdon (alku glögi ja ruokajuoma).
Tarjolla Joulumenu josta kuva nähtävänä alempana.

Maksu tilille: SuPer ao 209, FI68 5741 3620 1341 29
Ilmoittautumiset osoitteeseen: super209@superliitto.fi

Mikäli sinulla on luottamusmiehille ajankohtaisiin asioihin liittyviä kysymyksiä jotka askarruttavat mieltäsi, niin niitä voit laittaa ammattiosaston sähköpostiin super209@superliitto.fi 20.11.2023 klo 18 mennessä jolloin voimme koettaa koostaa sopivan koosteen kysymysten pohjalta esitettäväksi kokoukseen osallistuville.

Tervetuloa kokoustamaan
Syys terveisin
Ammattiosastosi hallitus

P.S. Päivitämme tänne tietoja lisää (päivitetty 13.11.2023)